FaceTiming “Him” 🥰

✨Aesthetic.fidget.timezzz✨
✨Aesthetic.fidget.timezzz✨

It’s to perfect😩👌👏👏👏

Vor 2 Tage
『Flvffybubble』
『Flvffybubble』

I love it 😂 My guy friend always ignores meh 😒 He says he is busy too 😭✋🏼

Vor 2 Tage
A B
A B

meh

Vor 3 Tage
Faithishere
Faithishere

This is literally me and my crush

Vor 3 Tage
Lil Yeeter
Lil Yeeter

I want a gf just like this

Vor 4 Tage
Red Giant 7
Red Giant 7

my friend snaps me late at night while I’m playing video games to show me her new outfits so I gotta mentally split screen and my playing falls behind everytime

Vor 5 Tage
Isaac Foster
Isaac Foster

I would love to FaceTime you with the combined chaotic energy we will concur the world

Vor 6 Tage
Stranger things lover
Stranger things lover

Not me relating 😅😅

Vor 7 Tage
MTB Rider
MTB Rider

Boys can’t do this to me because I’m playing with them 😎

Vor 7 Tage
eli g
eli g

Honestly like this is really relatable because I'm always on my xbox and yeah sometimes my friend is like uhh I'm bored im gonna text my best friend and then call my best friend/me btw my friend is a girl so yeah anyways um so like I'm just try to play warzone like 1 game and then this happens then I get her text and lets say she says hello or hi and then I'm in the pre-game and I get her text and I'm like hello and maybe she responds wanna face time? And I'm maybe like 30 mins which is plunder so I'm like ok I could but I'm doing something call me back in like 35 mins and lets say she says ugh ok fine.................. 35 mins later her: hi me:hello her: now can we face time me: ok I guess call incoming and I answer and basically this video sometimes what happens so uhh yeah

Vor 8 Tage
TheChamp91100
TheChamp91100

SINCE WHEN THE FUCK DID SQUIDWARD START WEARING HOOP EARINGS?

Vor 8 Tage
gioyu comi
gioyu comi

One is stuck playing the impassioned protagonist in one’s Subjective Narrative of Self 🎈

Vor 8 Tage
syl
syl

If a guy talks to you while gaming he either likes you or needs your help

Vor 8 Tage
Milo_cookies and chocolate milk
Milo_cookies and chocolate milk

Me : that's me just texting someone lol

Vor 9 Tage
doliio volay
doliio volay

I love how you’re playing a video game using a hairbrush 😂

Vor 9 Tage
Jason Black
Jason Black

Me and my gf in hs (now wife) in a nutshell

Vor 9 Tage
gioyu comi
gioyu comi

I found a jump rope

Vor 8 Tage
Rainbow coffee YT
Rainbow coffee YT

This is probably the best one aka the one the I like the most out of all your videos

Vor 9 Tage
Xx-iceBerg-xX
Xx-iceBerg-xX

Your Beautiful bro

Vor 10 Tage
PinkEmerald17
PinkEmerald17

Yup this just about sums it up.😂 And the audio was perfect for it to

Vor 11 Tage
shani yan
shani yan

I love how you’re playing a video game using a hairbrush 😂

Vor 11 Tage
mmpj twod
mmpj twod

Are we going to ignore the fact that the gaming controller as a hair brush

Vor 9 Tage
Katie Sunshine
Katie Sunshine

Me to my boyfriend:

Vor 11 Tage
Myah B.
Myah B.

When I'm a her pulling a him xD

Vor 11 Tage
Bobou's Favourite
Bobou's Favourite

I was literally watching that episode when watching this, Jk

Vor 11 Tage
doire aintu
doire aintu

This is literally me on a call with anyone.

Vor 10 Tage
Bobou's Favourite
Bobou's Favourite

Lol jordi u so good

Vor 11 Tage
shani yan
shani yan

Bruh my friend sent me this in text and i didn’t know what it was till now lol

Vor 11 Tage
vliduu zeeb
vliduu zeeb

Epic gamers need to focus trust me

Vor 11 Tage
strawberry cupcake
strawberry cupcake

I'm actually this annoying

Vor 11 Tage
Specter The Ape
Specter The Ape

God she’s so adorable and sexy c:

Vor 11 Tage
Yaqub Rahman
Yaqub Rahman

That's not true cuz u Dont have proof Btw I'm no hater

Vor 11 Tage
Farm Kids
Farm Kids

I found a jump rope

Vor 11 Tage
vliduu zeeb
vliduu zeeb

i'd be playing the game WITH him

Vor 11 Tage
Jocelynn Hill
Jocelynn Hill

This is so accurate

Vor 12 Tage
Jordan Sims
Jordan Sims

Lmao

Vor 12 Tage
FlickrkFear
FlickrkFear

Are we going to ignore the fact that the gaming controller as a hair brush

Vor 12 Tage
Chuck Dgaf
Chuck Dgaf

Love that romance has fallen into reverse psychology antics

Vor 12 Tage
Macky rally
Macky rally

This is literally me on a call with anyone.

Vor 12 Tage
Hannah Gaffney
Hannah Gaffney

So relatable 😂

Vor 12 Tage
Veronica Hernandez
Veronica Hernandez

Bruh my friend sent me this in text and i didn’t know what it was till now lol

Vor 12 Tage
Moonlight_Gacha
Moonlight_Gacha

The way it’s on mute and camera off-

Vor 12 Tage
𝙷𝙿._𝚃𝙼𝚁._𝙴𝚍𝚒𝚝𝚜
𝙷𝙿._𝚃𝙼𝚁._𝙴𝚍𝚒𝚝𝚜

Is no one talking about the hairbrush game controller-

Vor 12 Tage
koren nachoum ziv
koren nachoum ziv

She is so beautiful

Vor 12 Tage
that one toast
that one toast

I fr thought she was holding a ps5 controller

Vor 12 Tage
miro
miro

i'd be playing the game WITH him

Vor 12 Tage
Paige Riportella
Paige Riportella

who is this him

Vor 12 Tage
Gamezilla 56
Gamezilla 56

How to get broken up with:

Vor 12 Tage
Alireza DK
Alireza DK

Omg im dead. This is awesome😂

Vor 12 Tage
nijuo joing
nijuo joing

SpongeBob: I fOuNd A jUmP rOpE! Squidward: I SAID NOT TO TELL ME

Vor 12 Tage
Duruk Gaknum
Duruk Gaknum

Girl im interested in: HEYYYYYYYYYY Me: hey *disconnects*

Vor 12 Tage
Ella Mbugua
Ella Mbugua

I love the way Jordi is single and she makes lots of “Him” tik toks lol

Vor 13 Tage
LZ0
LZ0

This is true

Vor 13 Tage
Livvyreeves123
Livvyreeves123

Jesus loves you so so so so much!

Vor 13 Tage
nijuo joing
nijuo joing

This is dead on accurate but for me it's text not face time

Vor 12 Tage
Toga simp
Toga simp

Same gurl

Vor 13 Tage
Mind Yours
Mind Yours

Women in a nutshell. Give them only a little bit to be excited.

Vor 13 Tage
ELITE_GAMER
ELITE_GAMER

Anyone notice the camera is off and th mic is mute 🤣

Vor 13 Tage
Scannáin Nenagh
Scannáin Nenagh

What does mean when shes not your gf 🧐 (Asking for a freind)

Vor 13 Tage
Jeremiah Laguerre
Jeremiah Laguerre

Me: Relaxing on my phone in bed My little sister:

Vor 13 Tage
Sam I am Martin cartoonvlogs
Sam I am Martin cartoonvlogs

Sounds like my husband Michael Hardin lol

Vor 13 Tage
Katie Tucker
Katie Tucker

This is me to my boyfriend even when I’m playing games too 😂

Vor 13 Tage
Harry Potter edits
Harry Potter edits

This is me and my guy best friend 🤣

Vor 13 Tage
Lee Art
Lee Art

as a gamer myself with a gamer boyfriend, it does irritate me that my bf will just randomly start playing video games while we are chatting. I know he would be upset if i played video games while he just sat there with nothing to do.

Vor 13 Tage
Abell Seyfu
Abell Seyfu

One is stuck playing the impassioned protagonist in one’s Subjective Narrative of Self 🎈

Vor 13 Tage
Hope Cronister
Hope Cronister

Why is this so true man.

Vor 13 Tage
ベクトル vectoreion
ベクトル vectoreion

This reminded me of how me and my boyfriend acted. Good times... Kinda miss that now 🥺

Vor 13 Tage
DelMarlo Buckley
DelMarlo Buckley

This is dead on accurate but for me it's text not face time

Vor 13 Tage
Mo Fluffy
Mo Fluffy

She's such a great lip syncher

Vor 13 Tage
Nancy Taylor
Nancy Taylor

That’s what I do with my guy friend!

Vor 13 Tage
loute29372
loute29372

Love all the posts! Also, I’m trying to guess which one you’re going to post next, and I’m never right, lol. Thanks for all the hard work!

Vor 13 Tage
Aesthetic blxi
Aesthetic blxi

*Me and my sister when I'm playing roblox*

Vor 13 Tage
Izuku Midoriya
Izuku Midoriya

I can tell just by the audio that this is audio from the newer episodes. Why am I saying this? Because the newer episode suck, BRING BACK THE OLDER EPISODES!!!

Vor 13 Tage
Nezuko kamado
Nezuko kamado

Mr talking to my second oldest brother

Vor 13 Tage
Carpediem06
Carpediem06

Wait, is she calling her boyfriend, or her brother?

Vor 13 Tage
CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

Love all the posts! Also, I’m trying to guess which one you’re going to post next, and I’m never right, lol. Thanks for all the hard work!

Vor 13 Tage
Parklawnz
Parklawnz

How the fuck did this make it in my recommended

Vor 13 Tage
Vera Dijkmans
Vera Dijkmans

*THE CASUAL GIRLS ARE **MIAKHALIFA.UNO* Youtube: This is fine Someone: Says ''heck'' youtube: be gone #однако #я #люблю #таких #рыбаков #垃圾

Vor 13 Tage
Natsuma Ken
Natsuma Ken

Hehehe usually as soon as u start giving them attention they lose interest

Vor 13 Tage
Koushik Das
Koushik Das

For the frist time internet satisfied me.. since I used internet....☺️😌

Vor 13 Tage
Renée DeGraaff
Renée DeGraaff

help im being bullied to the death😩😫

Vor 13 Tage
Makiguchi Cipatoejah
Makiguchi Cipatoejah

THE CASUAL GIRLS ARE PORNGIRL.UNO Youtube: This is fine Someone: Says ''heck'' youtube: be gone #однако #я #люблю #таких #рыбаков #垃圾

Vor 13 Tage
Soulboy 042
Soulboy 042

How is it a FaceTime if the camera is off 🤔

Vor 13 Tage
Stephen Jendryka
Stephen Jendryka

This is why people say girls arent funny

Vor 13 Tage
Austin Bryant
Austin Bryant

Lmaoo

Vor 13 Tage
farm 71
farm 71

Waisted my time watching this

Vor 13 Tage
TimeBucks
TimeBucks

appreciate that she post so often

Vor 13 Tage
Morella Továr
Morella Továr

Bien

Vor 5 Tage
Aceanimations
Aceanimations

Right???

Vor 13 Tage
ANGRY GRANDMA ✔
ANGRY GRANDMA  ✔

Heavenly Father I pray that you keep the person reading this alive, safe, healthy and financially blessed🙏 Amen 💪🏼

Vor 13 Tage
Bobba Fetus
Bobba Fetus

Absolute Cringe

Vor 13 Tage
Jenn Stowe
Jenn Stowe

That's lottery en wanting attention 😇

Vor 13 Tage
Yashika Gagan alwani
Yashika Gagan alwani

How is she so pretty 🤨

Vor 13 Tage
Only Jesus Can Save Us
Only Jesus Can Save Us

John 3:16-17 For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.17. For God sent not his Son into the world to condemn the world; but that the world through him might be saved. Romans 6:23 For the wages of sin is death; but the gift of God is eternal life through Jesus Christ our Lord. Romans 10:9-10 9 That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised him from the dead, thou shalt be saved.10 For with the heart man believeth unto righteousness; and with the mouth confession is made unto salvation. Amen.

Vor 13 Tage
Ripsta
Ripsta

A boy Jordi would make me gay af

Vor 13 Tage
CaWolfie
CaWolfie

Lol mine gives me attention even when he's playing, he don't care 😂❤

Vor 13 Tage
STSYシャーニス
STSYシャーニス

This kinda givin me pick me girl vibes

Vor 13 Tage
Oren Noble
Oren Noble

When he has the good D yes

Vor 14 Tage
J.A.R. Family
J.A.R. Family

This is absolutely effing stupid

Vor 14 Tage
Marauder
Marauder

cringe

Vor 14 Tage
Zee Blade
Zee Blade

I’m a guy and if you got a good girl and you still choose games over her you don’t deserve a girl and that’s not being a simp it’s called being an adult, I am also extremely qualified for giving relationship advice being as I am single

Vor 14 Tage
Lillian Lowrie
Lillian Lowrie

The "I'm busy"

Vor 14 Tage
Payton
Payton

Lmao wish mine actually picked up the call to begin with

Vor 14 Tage
CheetahChase
CheetahChase

Dang I wish I had a friend named him

Vor 14 Tage
Kit Bash
Kit Bash

This is a guy

Vor 14 Tage
Anil Chandeliya
Anil Chandeliya

Looney tunes voice

Vor 14 Tage
HE Reyes
HE Reyes

Lol this used to be the opposite I would give her all my attention but she would be dryer then the dessert

Vor 14 Tage

Nächster

Dumbest People On The Internet

11:32

Dumbest People On The Internet

SSSniperWolf

Aufrufe 14 Mio.

Uncle Roger HATE Jamie Oliver Thai Green Curry

13:49

Der Hochwasser PC aus Ahrweiler - Teil 1

23:30

Kannst du dein Bewusstsein auf einem Computer speichern und ewig leben?

13:09

When a boy tries to play me 👀 #Shorts

0:13

CHEAPEST Moms Do Anything To Save Money

10:36

CHEAPEST Moms Do Anything To Save Money

SSSniperWolf

Aufrufe 4,6 Mio.

Prank Calling My Fans AND THIS HAPPENED...

14:35

hanna.montee Little kid tiktok compilation!

7:30

hanna.montee Little kid tiktok compilation!

absolute cutie

Aufrufe 101 Tsd.

I Must Win MrBeast's $10,000 Refrigerator

13:08

Me and My Guy Best Friend 😂🥰 #Shorts

0:15

Uncle Roger HATE Jamie Oliver Thai Green Curry

13:49

Der Hochwasser PC aus Ahrweiler - Teil 1

23:30

Kannst du dein Bewusstsein auf einem Computer speichern und ewig leben?

13:09

Minecraft, But Mobs Try And Kidnap My Friends...

26:15

LIVE: VfL Bochum 1848 - FC Utrecht

2:54:15

LIVE: VfL Bochum 1848 - FC Utrecht

VfL BOCHUM 1848

Aufrufe 33 Tsd.

Kannst du dein Bewusstsein auf einem Computer speichern und ewig leben?

13:09